Subject: Kunda supluskoha seire läbiviimine
From: "Sven Otsmaa | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Liisu Tamm" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 12:21:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teile teada, et teie esitatud pakkumus ei osutunud seekord kõige 
soodsamaks. Odavama pakkumuse esitas 15.05.2025 Keskkonnauuringute Keskus OÜ 
Virumaa osakond.

Saadame Teile ülevaatamiseks ja kinnitamiseks seirekalendri eelnõu 
(manuses).

Ametlikud hindamistulemused saadame hiljemalt 21.05.2025.

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald> 
<https://www.instagram.com/virunigulavald/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Sven Otsmaa| keskkonnaspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe tn 19, Kunda linn 44107

tel +372 5374 1160

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 8, 2025 1:00 PM
To: Sven Otsmaa | Viru-Nigula.ee <[email-masked]>
Subject: Vastuskiri

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Kunda supluskoha suplusvee seire

Registreerimise kuupäev: 08.05.2025

Registreerimise number: 13.3-1/25/3896-2

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee> www.terviseamet.ee

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.